lifeonfanny

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Fanny Bäcksholm - 7 april 2013 15:00

HejHej på dig du tjuhu?

Hahah nej!

Men Nej xD

Men jag tänkte ahhh Neeeeeeej!!!!!

AAAAAHHHHHH!

jag vet inte vad jag ska skrivaaaaa!.....

Kolla nu det enda jag har skrivit är typ Men nej men ahhh nej nej hit och nej dit jag borde vara mera posetiv?

Jaaaaaaaa

Jaaa

Men jaaaa?

Hahah neejjj....-.-"

JAG ÄR UTRÅKAAAAAD! :d

Men vad ska jag säga då?

Jag och min kille har varit tsm i 2 månader på torsdag!   

(som det var intressant? )
Undrar faktiskt lite vad jag ska köpa och vad han kommer köpa till mig? O.O

Ja faktiskt det här är typ det ända RIKTIGA "förhållande" jag haft!

Ingen av dem andra jag har varit tsm med har typ brytt sig! Dem har bara typ inte brytt sig och sen har dem gjort slut efter en dag -.-

Vill ni veta vad han heter? O.O

Ni kan få veta hans underbara namn!....:3

Men en sak måste ni göra för att kunna göra det! :D

Ni måste gå in på Instagram söka på " fannyfrisse " (Mitt namn :3) Sen följa mig sen kolla bland mina senaste bilder tror jag där är en bild på mig och han! ;)
Kolla och följ!         

Följ han okså! :D Adamloka

Snällaste ni!

Ja nu blev det ett inlägg! :D

Ganska långt ska kolla om det ens blir det när jaag lägger ut hej då så länge kraaamiiisss!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Fanny! :D
Och det här en min blogg som jag skriver lite random saker typ om mitt liv och så!
Tack för du kollar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards