lifeonfanny

Alla inlägg under mars 2013

Av Fanny Bäcksholm - 30 mars 2013 17:23

HejHej!
Idag ska jag sova hos min bästa bästis Linn! :D
Kommer inte blogga förns imorgon kväll typ om ni undrar varför det inte kommer nått inlägg imorgon för jag kommer lägga ut inlägg varje dag! (Som jag kan! )
Vi ska ha skita kul! :D

Kolla gärna in på hennes fantastiska blogg okså! ( lifeonlinn.bloggplatsen.se )
Så det blev 2 inlägg! Kommer minst ett varje dag!

Följ mig och Linn på instagram! (Linn heter linnmalo_o) (Jag heter fannyfrisse )
Men nu ropar mamma att det är mat sen ska jag packa å dra till Linn! :D
Tjaaaaaoooooo!   

Av Fanny Bäcksholm - 30 mars 2013 14:15

Hej detta är mitt första inlägg!..:)

Jag tänkte berätta lite om mig själv! ;)
Jag heter Fanny,Jag är 10 och fyller 11 ;)

Jag har en pojkvän jag älskar honom jätte mycket<3

Jag älskar djur!

Jag har en hund som heter Frisse.

Jag bor i Borlänge, Dalarna.

Jag spelar fotboll,Innebandy och Gitarr.

Jag har en syrra och föräldrar som inte är skilda.

Jag bor i ett hus.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Fanny! :D
Och det här en min blogg som jag skriver lite random saker typ om mitt liv och så!
Tack för du kollar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards