lifeonfanny

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Fanny Bäcksholm - 4 april 2013 12:25

Har inte hunnit med att blogga på länge ska börja mera igen! ;)
Ja nu håller jag på och skypar med Johanna! ;) Kolla hennes blogg www.johanna-02.blogspot.se
Jag har inte så mycket att göra nu!...Även fast det är påsklov:)
Skulle villa vara med någon -:)
Hahha vad ska man skriva igentligen?....

...

...

..

Nej jag vet inte!

....

Okej men nu ska jag vara ärlig!

Jag är lite slarvig av mig och lite slö!

Så jag har inte årkat skriva men nu ska jag skriva så ofta som möjligt!

Iallafall försöka! ;)

Men det var väl det.....

Ja hej då så länge

Nej!!! Jag kom på!

Jag ska ha en frågestund
Ni får skicka in frågor till mig och så ska jag svara på dem Helt ärligt! :D

Det var väll de hej då blooggen :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Fanny! :D
Och det här en min blogg som jag skriver lite random saker typ om mitt liv och så!
Tack för du kollar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards